Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 13 juni 2015

Gewoon verder op deze blog.

Lieve lezers,
Het blijkt dat het niet uitmaakt op welke blog ik verder ga, aangezien ik tegen dezelfde dingen aan blijf lopen. Daarom heb ik besloten dat ik beter gewoon een nieuwe start kan maken op deze blog. Vanaf nu zal er niet meer geblogd worden over het koningshuis, maar enkel en alleen over dieren. Ik moet nog met mezelf gaan afspreken hoeveel tijd ik maximaal mag besteden aan mijn website en mijn Facebookpagina. Dus, blijf gewoon hier heen komen, dan komt het goed.
Groetjes van Jenny.

Helaas hebben we in de afgelopen periode afscheid moeten nemen van Siep. Siep is volgens zijn oorspronkelijke baasje geboren op 6 januari 1999. Op 14 april 2015 moest ik hem laten inslapen vanwege nierfalen. Dat was erg verdrietig, tot op het laatst toe kon ik met hem knuffelen, het was zo'n ontzettende lieverd. Nu ligt Siep begraven bij Rinus, Luukie en Moortje.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je het weer oppakt, alleen jammer dat je niet meer over het koningshuis logt! Maar ik blijf je site natuurlijk wel bezoeken! Suc6 ermee..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jenny, zoals ik merk ben je goed bezig; jammer dat je het Koningshuis niet meer blogt, maar er zijn genoeg anderen die dit wel doen en dit is jouw keuze en die moeten wij respecteren. Ik ben wel blij dat je weer terug bent en ik zal blijven komen kijken voor die schattige opname die jij van de dieren maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietig nieuws van Siep :( Sterkte! Ik had verder gemist dat je op een andere site was begonnen, maar gelukkig ben je weer hier terug :)

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...